Saturday, April 17, 2010

jeles ke.?


ha ha ha.kan best bila terasa geram ngam seseorang kita dpat tembak dia sekejap.ilang teros stress kan.idup akan gumbira.tapi,sekejap saja kan.haish.xmahu.mahu gembira selalu.

lokasi mood atas bawah saja.kadang-kadang diri ini xfaham dgn sstgh org.suda termaktob bahawa diri saya sorang periang dan peramah.haaa...jadi,ape masalahnya kan.?mahu gelak-gelak besar ke.nak tego orang ke.nk tanya kabar ke.then.kenapa kamu jeles sangat.?gelak besar xelok eh.?tego-tego orang nie xbagus eh.?
heloo...daaaa**
jari tengah saya bagi okay.!

tapi,at least diri ini xde penah wat keje entah ape-ape yang penah diri kamo penah buat kan.? berkongsi straw ngam laki yang bukan muhrim.eeuuwww..tolong lah.suami kamo kah dia 2?setakat best friends,boleh blah saja.best friends saya pom ade jugak.laki ag la ramai.then xde pom wt g2.haa..sy pom xde ah nk tego2 kamo wat gitu.euuww.geli ahh..diri nie xde pom terlintas nak jadik pisau cukur orang.cukur dan tetap cukur orang.share masalah dengan kaum adam.bila terasa kesian,fulus yang kamu dapat.ha ha ha.nak tergelak ase.uiks,elaun bulan-bulan xcukup ke babe.?haa..seterok-terok diri nie xde ah nak jadi pisau cukur yang berjaya okay.xde ah menyusah kan orang.otak kan ade.pakai la.dushh.!xguna punya orang.ceh..~

well,ikut suka hati saya lah nak gelak besar-besar sampai bangunan pom goyang, gunung berapi pom sampai meletus.itu hak saya.saya xkcau kamo kan.jadi,kamu sape nak kacau saya.?rilexs la derr.wa xkacau lue wat.lue pe hal.jeles sama wa ahh.?

jangan jadik orang yang otaknya agak kerosakkan okay.kadang-kadang, kesian juag dengan orang macam nie. busuk hati je kan kalian. bia la.hidup akan di teroskan.atas ke bawah ke.saya akan tetap berjalan sebagai periang hati orang.yeah..!

itu tetap menjadi pasti (:

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: