Tuesday, April 6, 2010

noted


pesanan tuk dirimu wahai teman :

dlm hidup ini ada pelbagai peristiwa yang wat kita sering jatuh dan naek.itu y mendewasakan kita bukan.?namun mungkin agak perit tuk saya teruskan kalu keseorangan..adus.takut la.mntak jauh mende sebegini dtg dalam hidup.ohh takut sangat.

kisah gelap seseorang itu kita tidak mungkin akan tahu.sukar.namun teman,berorak langkah la yea.kamu kan gagah perkasa.berlawan lah jalan terbaek.mungkin ada yang terbaek untuk diri mu di luar sana.bersabarlah.ini semua dugaan.cobaan yang harus ditangani dgn bijak.

walaupun diri mu ditnggalkan tuk sementara waktu,namun jika tba2 kabaran y menyakitkan hati diketahui,bersabarlah.hanya itu yang mampu saya nasihatkan sebagai teman.saya selalu doakan yang terbaek tuk teman saya.

tabah dan kuatkan jiwa. si dia mungkin dipetik dan dimiliki oleh si kumbang yang laen.mungkin Ilahi telah menjadikan yang terbaek tuk anda di luar sana.jangan gusar.tapi,bangkit dan senyum.itu kan penawar (:

saya doakan awak baek-baek saja wahai teman.
sekian.

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: