Wednesday, April 14, 2010

silent


jiwa kne ready.jasad jugak kene ready.senang citer sume la kene ready.yeah.!mau berperang sebulan lebey ag neh.jap je 2.xlama pom.huk huk huk.!yeah.!bermata panda pulak okay kita.jgn takut nak tempoh saat kritikal ini.jadilah cm shin chan yang selalu gembira walaupun dlm stress.ha ha ha. *gelek cm tarian shin chan*

saya mahu senyap seketika dalam dunia maya.kalian jangan pula sedey.saya akan muncul.tapi tidak sekerap mcm biase.maaf.saya berperang kali nie kene gne machine guns M16.doakan saya okay.saya nak tembakkan saya nnt terkena sasaran yang tepat. dushhh.!

mahu letakkan ape-ape komen,just leave kt lam blog nie @ my muka buku.haha.kalo la saya saya atas talian.kne kuatkan semangat agar tidak leka.fokus itu penting.saya mahu berjaya.dapatkan CGPA y tinggi.dan nak dpt anugerah DEKAN.wahh.!
*tak salahkan kalu saya punyai impian?*

till then readers,doakan saya yang terbaik
saya sayang kamu ketat-ketat (:

2 comments:

  1. smua punya impian...impianku juga begitu...takut utk b'perang sbb x cukup tenaga lg dan peluru masih sedikit...ku jua impi pointer yg tinggi...niat hati nk maintain pointer malah nk naikkan lg...nk kasi mak ayah bgge...dn x sia2 mereka korbankn segala utk ku slama ini...:(
    *b'tambah sedey dgo lagu blog ni...*
    i'm sorry my dad n mum.....
    cant be the best.....always make trouble....:'-(

    ReplyDelete
  2. yeah.!ayuh bersemangat yea.kte sama2 wat yang terbaek.chaiyok..!!

    ReplyDelete

Luahan kalian (: