Sunday, April 4, 2010

ikut kata hati


hurm.kalu ikutkan hati nie nak sangat lakukan apa saja yang patot.yeah.!saya mahu bangkit.dan terus bangkit.detik jauh dari sudut hati nak sangat melaram sama cam ngam wanita laem.haish.bile tgk wanita-wanita kt luar sana,bajet lawa je melaram.i ponn nak gak.hehe.hak melawa.nak jadi wanita yang sejati memandangkan umo pon da nk masok 2o tahun.haish.makin tua suda.xpe,saya akan tetap menjadi muda (:

namun sering kali ada niat di hati nk berbuat begitu,ade saja la pengaruh yang mengusik hati kechik ini.haish.wanita nie da kire selaras la kan ngam high heel.tp,dr ini lebey selesa ngan sandal @ selipar jepon.enth la.nmpk cool je begitu.berkasut tumit tngi neh,jln jne control la langkah 2 kne kecik2 la.al maklum la,nk cover babe.i xreti ar.haish.cm ne nie..~

bab pakaian wanita saya lebey selesa ngam tshirt n jean bootcut. xmnt sgt ngam dress neh.kalu ade pape event br la memaksakn diri tuk pakai.kalu x,haremm la jwbnya.

tshirt+cardigan+jean+slipar jepun= okay pe. *cool nmpk*

tp,cm ne pom,ade ke laki kt sane ske wanita cm 2?kalu ade pom,for sure one day nnt si laki 2 suh si wanita tue tukar imej bia nmpk lebey ayu.mau xnye kne ayu,umo kn da makin bertambah bahh bbaaah..jd,leyh kire logik jugak la alasan tue.

saya mahu,tp malu.itu y pasti.yelaa.da byk kali da jmpe mmbr skol mngh,duk kte makin ayu.haha.wakk luu..mane de ayu babe.wa maseh cm dulu.cume tang jalan da control skit2.pape hal,kne berubah jugak neh.kne berjinak2 ngam heels,dress,hangbags n anythings about ladies.
HEY LADIES (:

haha.mcm2 la impian.jadik ke x,xtaw la kan.?sama2 la berdoa.saya mau jugak bergaya.tp,bia la berlandaskan dgn syarat-syarat yang telah ditetapkan oleh agama kita.doakan terbaek untuk saya okay teman. sayang kamo.
*berniat jugak neh*
wee~

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: