Monday, April 12, 2010

laugh


berkawan bia la berjuta-juta kan.?pilih yang terbaik dan dampingi la mereka samada susa ataupun senang.jgnlah tinggal mereka msa senang dan sibuk-sibuk nak berkongsi suka duka bila hati berdarah kt sape-sape.ouchh.!saya xsuka kawan mcm 2.saya mahu jd kawan y terbaek antara ya terbaek.akan bersama-sama mereka semasa susah terutamanya.yeah.!jiwa saya suda bernyala.jiwa makin rancak bergetar tuk gelak tiap hari. ha ha ha ha :D

hilang semua tekanan bila diri asyik menyibukkan diri dengan keje yg tak tentu hala.itu adalah terbaek drpd teros memikir kan sesuatu masalah dan dpt tekanan.ops.!hidop harus sentiasa gumbira.ssuuhhh..!
saya mahu happy *,*

thanks for all the things that u've done to me.my dearest friends.mmg lengkap hidop ini.pahit manis.suka.duka.saya dapat rasa nya.yea.jiwa pelangi saya telah bewarna dgn terang rangg raangg.chantek (:

teman,kita kawan sampai mati okay sayang (:

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: