Tuesday, April 13, 2010

gagal


penat.hari yang amat sibok.teramat sekali.letih dan mahu rest.keje byk ag neh,adeh.saya gagal lagi.manage masa mmg failed.xpe2.keep it up.jgn give up.derma darah.?menarik.planing slowly rncg dgn baek.tp,saya tetap gagal lagi.gagal dlm beberapa ujian.berat lepas.test darah lepas.sampai stage test ujian tekanan darah.haaa. kat snie saya gagal lagi.tekanan rendah.sapa y leh tolong.nnt xpasal-pasal pening.jalan cam orang xbetol toll tooll.ha ha ha ha. xnak cm 2.

simpan saja darah untuk lain kali.maaf wahai penerima.saya bukan kedekut.kesihatan amat penting.anda mau ka kalu saya dpt sawan.?uikss. mintak jauh.saya mahu hidup dgn aman lagi.yeahhh.!menjalani hidup dgn insan tersayang kelak. (:

mencoba yang terbaik.bila semua suda beres,saya akan kasi darah saya lagi yea.moga kembali normal.kamu tngu yeah.! letih sangat2 nie.tp,kne berjaga jugak.assngment tetap banyak.rest diperlukan.

salam wahai pembaca (:

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: