Tuesday, April 27, 2010

syukur :)


Alhamdulillah.Akhirnya saya suda berusia 20 tahun.wahh.!suda masuk alam dewasa tue.tp perangai mcm budak-budak lagi.adohh ohh ohh..saya xkesah pasal saya suka hidop begini.saya kan mau jadik seorang periang.

hari nie ari bersejarah saya.yeala..tanggal 27 april kan.rasa makin bertambah seronok bile orang kesayangan maseh lagi mengambil minat tentang diri ini.pagi-pagi lagi suda dapat kol dari bak dan umi.they bagi pelbagai pesanan lah.wah.!kene ikut neh.ha ha ha (:
  1. belajar rajin-rajin bia cepat dapat keje.hehe
  2. jadik lah anak yang baek.
  3. dengar cakap ibu bapa.
  4. dalam hidop wat yang terbaek.jangan nakal-nakal lagi
mahu nanges jugak bila dgr pesanan tue.terharu ahh.teman-teman rapat jugak asyik duk wish jugak.haha.saya suka.at least,dorg amek berat sal saya walaupun hanya sekadar ucapan.diri ini tidak mengharapkan sebarang hadiah.cukup la sekadar saya sedar yang awak sedar bahawa saya maseh lagi wujud.

" THANKS FOR THE WISHES "

p/s : im still waiting the moment that i can remember till the rest of my life. )):

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: