Sunday, April 25, 2010

a wish


kesibukkan lah sekarang nie.xbape sempat nak update blog.jalan sane sini.sesuka hati saja nie.haha.mahu berfoya-foya dahulu yeah sebelom final datang menjemput.yeala.saya suda banyak maen-maen sekarang.tinggal 3 mngu lagi mau nak tempah tiket tuk kejayaan.dugaan ohh dugaan.okay.strictly need mood on stdy.have too.a must.!

dalam sibok sehari dua neh duk jalan-jalan,hati neh terpikat plak kat cam si nikon.ohh sungguh chantek la kalian.saya amat kagum.keinginan mahu miliki jugak satu.xmahu banyak- banyak.xlarat den nak beli nanti.harga pom agak tip top ahh.available.not too expensive and not too cheap.okay la kan.ala,mahu cari yang basic saja.saya menabung sekarang.ha ha ha.usaha neh taw.

by the way,maybe saya akan menutup kisah hidup saya tuk satu ketika ini.mahu melangkah lebih jauh sebentar.melangkah dan tetap akan melangkah sehinggalah saya berjaya.
jangan rinduan pulak yeah.doakan saya tuk berjaya.

till then,kita akan ketemu sehingga tiba saat nanti.saya sayang kalian ketat-ketat yea (:
-fin-

No comments:

Post a Comment

Luahan kalian (: